Amsterdam, 25 maart 2013

hybris op Multichannel, 23 en 24 april in Jaarbeurs Utrecht

Partnerpresentaties in het Multichannel Experience Theater

Amsterdam, 18 april 2013 – hybris, leverancier van multichannel commercesoftware, neemt deel aan Multichannel 2013 op 23 en 24 april. In het Multichannel Experience Theater brengt hybris topexperts op het gebied van e-commerce gedurende beide dagen samen om hun praktijkervaringen te delen met het publiek. Een overzicht van de sprekers en hun presentaties op beide dagen is hier te vinden.

Na afloop van elke sessie brengt hybris een interactieve discussie met de bezoekers op gang, gebaseerd op een aantal stellingen. Tijdens de presentatie worden de toehoorders deze stellingen voorgelegd en via stemkastjes wordt hun mening live weergegeven.

hybris en partners van hybris zullen beide dagen e-commerce benaderen vanuit verschillend perspectief: logistiek, strategie, big data. Daarbij zal de nadruk liggen op ervaringen van klanten in de praktijk, waarbij het vooral gaat om praktische aanbevelingen voor de toehoorders.

De stand van hybris (E 49) bevindt zich naast het Multichannel Experience Theater.

Datum: 23 & 24 april
Tijd: Beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur. De hybris-presentaties in het Multichannel Experience Theater beginnen om 10.45 uur.
Locatie: Jaarbeurs, Utrecht

De deelname aan Multichannel 2013 is gratis.