Amsterdam, 05 november 2012

hybris benoemt Brian Walker tot Senior Vice President of Strategy

hybris, leverancier van omni-channel commerce-software, stelt Brian Walker aan als Senior Vice President of Strategy. Brian Walker is een aanwinst voor hybris op het gebied van planning en ontwikkeling. De voormalig strategisch analist van Forrester versterkt met zijn ervaring de positie van hybris. Het bedrijf is wereldwijd marktleider op het gebied van multi-channel commerce. In zijn rol is Walker betrokken bij kerngebieden zoals marketing, customer development en de product- en groeistrategieën van het bedrijf. Hij zal hybris-klanten en -partners informeren over hoe zij zich het beste kunnen positioneren om voordeel te halen uit de snelle ontwikkelingen van de enterprise technologie-oplossingen die hybris biedt.

“We staan op een belangrijk punt in de evolutie van commerce”, zegt Brian Walker over zijn aanstelling. “Klanten zijn betrokken via verschillende digitale touchpoints en verwachten een consistente, contextuele en relevante ervaring over al deze kanalen. hybris is gekwalificeerd om organisaties te helpen in verschillende verticale markten. In mijn rol bij Forrester heb ik uit eerste hand het tempo van innovatie en vooruitgang van het hybris-team ervaren. Ik ben blij dat ik nu deel uit mag maken van dat team in deze uitdagende periode bij het bedrijf.”