Direkt zum Inhalt der SeiteDirekt zur Hauptnavigation

Amsterdam, 22 mei 2012

hybris benoemt Kees-Jan Koppenaal als Senior Sales Executive Benelux

Kees-Jan Koppenaal is onlangs aangesteld als Senior Sales Executive Benelux bij hybris. hybris is leverancier van multichannel en communicatie software. In deze functie is Kees-Jan verantwoordelijk voor new business-activiteiten en up- en cross-selling aan bestaande Benelux-klanten. Hij zal nauw samenwerken met de channel- en account managers en sales-afdeling.

Kees-Jan heeft twaalf jaar sales-ervaring op het gebied van hard- en software- en front- en back-end oplossingen. Voor zijn overstap naar hybris was hij werkzaam bij Adobe. Hier was hij verantwoordelijk voor de verkoop van de Omniture-suite in de Benelux. Daarnaast heeft hij verschillende functies bekleed bij organisaties als Accenture en Nedstat. Bij Accenture heeft hij de Benelux-divisie opgestart voor de verbetering en optimalisatie van de marketingactiviteiten. Bij Nedstat bekleedde hij de functie van sales manager Nederland.

“Ik ben blij dat ik het hybris-team mag komen versterken”, zegt Kees-Jan Koppenaal. "hybris heeft de afgelopen periode een aanzienlijke groei doorgemaakt. Binnen mijn nieuwe functie ben ik mede verantwoordelijk voor de verdere groei van het klantenbestand. Daarnaast kijk ik er naar uit om bestaande klanten kennis te laten maken met de diverse oplossingen van hybris.”